Partner serwisu

wydanie specjalne

Od redakcji

Widzimy zmiany

0
Private label – szanse, zagrożenia, możliwości
Paweł Włochacz
10
Przemysł kosmetyczny – duma polskiej i europejskiej gospodarki. Jak o nią zadbać?
Justyna Żerańska, Aleksandra Lau-Wyzińska
14
Kultowe i innowacyjne
rozmowa z Larysą Dysput-Goławską, prezes Laboratorium Kosmetycznego AVA
18
Kontraktowa produkcja kosmetyków z marką IOSSI
IOSSI
22
Naturalność w nowym znaczeniu
rozmowa z Oleną Mishyną, prezes zarządu Elfa Pharm sp. z o.o.
22
Nowoczesne badania kosmetyków i preferencje konsumentów. Przełom w branży kosmetycznej
Marta Majszyk-Świątek
25

Surowce

Silikony w produktach kosmetycznych w świetle nowych regulacji prawnych
Anna Ratz-Łyko
30
Wykorzystanie pestek owoców w kosmetykach
Aleksandra Uliasz
33
Egzosomy. Krok w przyszłość także w kosmetyce?
Magdalena Sikora
34
Hydrolaty. Aromatyczna woda dla skóry
Ewelina Petzke
38
Jałowiec – zastosowanie w medycynie i kosmetyce
Justyna Biskup
43
Senolityki – innowacyjne składniki o działaniu anti-aging
Beata Balon
44
Trendy w kosmetyce a oczekiwania konsumentów
Małgorzata Bajerska
45

Prawo

Beauty influencers. Zasada ograniczonego zaufania
Agnieszka Kulawiak
50
Znak towarowy. Podstawa do ochrony i budowania marki kosmetycznej
Marta Botiuk-Filip, Karolina Jezierska
52
Narzędzia umożliwiające ponowną ocenę surowców i mas kosmetyków w aspekcie widocznej deglobalizacji
Marta Pawłowska
56
Niejasna przyszłość składników kosmetycznych nietestowanych na zwierzętach
Agnieszka Procek
59
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ