Reklama
Kto czyta nasz magazyn?
„Przemysł Farmaceutyczny” (w ramach którego publikowany jest dodatek „Przemysł Kosmetyczny”) dociera do przedstawicieli kadry zarządzająco-technicznej zakładów farmaceutycznych i kosmetycznych, dyrektorów ds. technicznych i inwestycyjnych, głównych specjalistów z zakresu produkcji i technologii, działów jakości, logistyki.
Docieramy również do firm, które w swojej ofercie mają maszyny, urządzenia, technologie i rozwiązania niezbędne do funkcjonowania nowoczesnych zakładów farmaceutycznych i kosmetycznych.
Jaki mamy nakład?
2500 egzemplarzy dociera do naszych odbiorców poprzez imienną wysyłkę oraz prenumeratę. Magazyn jest również kolportowany na najważniejszych imprezach branżowych w kraju.
Jaki mamy zasięg?
Ogólnopolski
Tematyka magazynu:
- nowoczesne technologie, maszyny i urządzenia,
- opakowania, etykietowanie, magazynowanie oraz logistyka,
- optymalizacja procesów wytwarzania,
- badania i rozwój,
- zapewnienie i kontrola jakości,
- outsourcing i produkcja kontraktowa,
- suplementy diety,
- surowce i półprodukty,
- prawo farmaceutyczne,
- wypowiedzi ekspertów, wywiady,
- raporty, podsumowanie oraz prognozy.
Serdecznie zapraszamy Państwa do współpracy oraz promocji na łamach magazynu „Przemysł Farmaceutyczny”.
Reklama w magazynie umieszczana jest w starannie przemyślanym, odpowiednio dopasowanym kontekście, który sprzyja budowaniu zaufania oraz trwałej lojalności odbiorców względem reklamowanych produktów i usług. Wykorzystujemy więc głęboką synergię między celem wydawniczym pisma a oczekiwaniami reklamodawców.
Co w praktyce oznacza współpraca z nami?
- możliwość szerokiej promocji Państwa produktów lub usług,
- precyzyjnie zdefiniowana grupa odbiorców, która świadomie sięga po pismo lub uczestniczy w konferencjach,
- bezpośrednia, imienna dystrybucja oraz prenumerata,
- pozytywny odbiór przez czytelników lub uczestników konferencji,
- precyzyjnie dobrane miejsce reklamy oraz ograniczona liczba reklam, co w przeciwieństwie do magazynów komercyjnych znacząco wpływa na zwiększoną percepcję i właściwą skuteczność reklamy,
- możliwość dotarcia do nowej grypy odbiorców Państwa produktów lub usług.