Spółka Lajuu zakończyła kampanię crowdfundingową. Pozyskane fundusze przyspieszą rozwój marki
Lajuu, łódzka firma, która wspólnie z Weroniką Rosati tworzy wegańskie, naturalne produkty pielęgnacyjne, zakończyła trwającą od kwietnia br. emisję crowdfundingową. Nowy podmiot pozyskał ponad 800 tysięcy złotych od 224 akcjonariuszy. Fundusze pozwolą spółce wdrożyć kolejne nowości do oferty, a także umożliwią ekspansję na rynek amerykański.

Spółka Lajuu, stojąca za markami Bellamama, Lajuu by Weronika Rosati oraz The Men by Grzegorz Krychowiak, 14 kwietnia br. rozpoczęła emisję crowdfundingową na kwotę 995 002,53 zł, zapraszając nowych akcjonariuszy do współtworzenia biznesu z kosmetykami naturalnymi. W poniedziałek, 12 lipca br., spółka zakończyła kampanię, pozyskując ponad 800 tysięcy złotych.
– Ogromnie dziękuję wszystkim akcjonariuszom, którzy dołączyli do nas w ramach prowadzonej kampanii crowdfundingowej. Zainteresowanie projektem Lajuu przerosło nasze najśmielsze oczekiwania – zaangażowały się w niego 224 osoby, inwestując łącznie 803 729,07 zł – mówi Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu SA. – Jak niejednokrotnie podkreślaliśmy, crowdfunding to dla nas nie tylko sposób na pozyskanie funduszy na rozwój. Dzięki kampanii zyskaliśmy także zaangażowane grono ambasadorów naszej marki, sympatyków oraz oczywiście klientów. Emisja otworzyła nam drzwi, które dla nowego brandu, dopiero wchodzącego na rynek byłyby zamknięte. Zarówno współpraca z liderem branży kosmetycznej i e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej, Notino, jak i ze sklepem MINTI Shop o ugruntowanej pozycji rynkowej w Polsce, to bardzo ważny krok w rozwoju naszej firmy i ogromny sukces, który daje możliwość generowania bardzo dużej sprzedaży – dodaje.
Jak zapowiadają założyciele spółki Lajuu – zakończona kampania crowdfundingowa nie oznacza zwolnienia tempa rozwoju. W sierpniu br. na rynku ma pojawić się kolejna seria produktów Lajuu by Weronika Rosati – kuracja. Znajdą się w niej dwa rodzaje serum – wyszczuplające do ciała oraz ujędrniająco-rozświetlające do biustu i dekoltu,a także balsam drenująco-wygładzający. Trwają także intensywne prace nad nową marką z naturalnymi kosmetykami dla mężczyzn The Men by Grzegorz Krychowiak, które trafią do sprzedaży w grudniu 2021.
– Przed nami kolejne miesiące wytężonej pracy oraz finalizowania kolejnych współprac i założonych planów. Na pewno nie zwolnimy tempa – mamy jasno sprecyzowane cele na ten rok, które zamierzamy zrealizować w 100 procentach. W tym momencie trwają testy kolejnych nowości produktowych Lajuu by Weronika Rosati, a także intensywnie działamy wspólnie z Grzegorzem Krychowiakiem nad marką skierowaną do mężczyzn – informuje Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA. – Zainteresowanie kampanią Lajuu utwierdziło nas w przekonaniu, że rynek potrzebuje kosmetyków naturalnych, wegańskich, bardzo wysokiej jakości. Dlatego dalej bardzo aktywnie będziemy rozwijać nasze marki, tak aby były dostępne dla jak najszerszej grupy odbiorców – zapowiada Kibalczyc.
Lajuu to polska firma, która stoi za markami z naturalnymi kosmetykami: Bellamama, Lajuu by Weronika Rosati oraz The Men by Grzegorz Krychowiak. Prezesem spółki Lajuu jest Aneta Stacherek, która swój pierwszy brand - Bellamama - z produktami dla kobiet w ciąży założyła w 2017 roku. Rozwinięciem działalności w branży kosmetycznej jest Lajuu by Weronika Rosati - projekt współtworzony przez aktorkę i celebrytkę. Weronika Rosati pełni w nim funkcję ambasadorki i dyrektor kreatywnej marki. Produkty są dostępne w sprzedaży w sklepie internetowym www.lajuu.pl, w perfumerii Notino oraz sklepie internetowym MINTI Shop. Ceny mieszczą się w przedziale od 129 do 169 zł. Już w grudniu 2021 roku na rynku pojawi się kolejna marka, tym razem skierowana do mężczyzn, której współwłaścicielem jest Grzegorz Krychowiak. W ofercie The Men by Grzegorz Krychowiak znajdą się produkty do pielęgnacji twarzy i ciała.
Komentarze