Podwójne złoto dla marki Natura Siberica
Marka Natura Siberica została doceniona w najbardziej prestiżowym i niezależnym plebiscycie branżowym „Perły Rynku”. Jury, w skład którego wchodzą managerowie największych sieci kosmetycznych w Polsce, przyznało marce aż dwie Złote Perły Rynku.
W kategorii Kosmetyki do mycia i pielęgnacji włosów Złotą Perłę zdobyła linia Hydrolaty, natomiast w kategorii Kosmetyki pielęgnacyjne dla mężczyzn Złote Perły otrzymały pianka-maska do golenia Mammuth oraz naturalny krem ochronny do twarzy i dłoni Wolf Code.
Bardzo nas cieszy, że kosmetyki Natura Siberica doceniane są nie tylko przez konsumentów, ale także przez ekspertów branżowych. To znak, że marka rozwija się w należytym kierunku, a połączenie innowacyjności i naturalnych syberyjskich składników to dobry wybór – mówi Maciej Gromek, Brand Manager, Natura Siberica.
Badanie „Perły Rynku” to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze, kosmetyczne i chemii gospodarczej. Celem projektu jest nagrodzenie najlepszych produktów w najważniejszych kategoriach. Laureaci badania wyłaniani są przez jury, składające się z przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci handlowych. Zadaniem jurorów jest przetestowanie zgłoszonych do badania produktów i ocena ich potencjału rynkowego.
Linia Hydrolatów do włosów dostępna jest w drogeriach Rossmann, a wymienione wyżej produkty z linii męskiej nabyć można m.in. za pośrednictwem strony naturasiberica.com.pl
Komentarze