Partner serwisu
22 września 2020

Podwójne złoto dla marki Natura Siberica

Kategoria: Aktualności

Marka Natura Siberica została doceniona w najbardziej prestiżowym i niezależnym plebiscycie branżowym „Perły Rynku”. Jury, w skład którego wchodzą managerowie największych sieci kosmetycznych w Polsce, przyznało marce aż dwie Złote Perły Rynku.

W kategorii Kosmetyki do mycia i pielęgnacji włosów Złotą Perłę zdobyła linia Hydrolaty, natomiast w kategorii Kosmetyki pielęgnacyjne dla mężczyzn Złote Perły otrzymały pianka-maska do golenia Mammuth oraz naturalny krem ochronny do twarzy i dłoni Wolf Code.

Bardzo nas cieszy, że kosmetyki Natura Siberica doceniane są nie tylko przez konsumentów, ale także przez ekspertów branżowych. To znak, że marka rozwija się w należytym kierunku, a połączenie innowacyjności i naturalnych syberyjskich składników  to dobry wybór – mówi Maciej Gromek, Brand Manager, Natura Siberica.

Badanie „Perły Rynku” to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze, kosmetyczne i chemii gospodarczej. Celem projektu jest nagrodzenie najlepszych produktów w najważniejszych kategoriach. Laureaci badania wyłaniani są przez jury, składające się z przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci handlowych. Zadaniem jurorów jest przetestowanie zgłoszonych do badania produktów i ocena ich potencjału rynkowego.

Linia Hydrolatów do włosów dostępna jest w drogeriach Rossmann, a wymienione wyżej produkty z linii męskiej nabyć można m.in. za pośrednictwem strony naturasiberica.com.pl

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ