FaceBoom – nowa marka kosmetyków naturalnych zadebiutowała na rynku
Marka FaceBoom wkroczyła do świata piękna wprowadzając kompleksową linię wegańskich kosmetyków naturalnych do pielęgnacji twarzy. Złożona z 7 produktów linia stworzona została z myślą o młodych kobietach, skupiając się na problemach cery tłustej i mieszanej oraz potrzebach skóry wrażliwej, skłonnej do podrażnień i alergii. Premierowa linia kosmetyków obejmuje: oczyszczającą piankę do mycia twarzy, gruboziarnisty peeling do twarzy kremem matująco-detoksykujący, enzymatyczny puder do oczyszczania, oczyszczającą wodą micelarną, HYDRO krem o działaniu nawilżająco-kojącym oraz maskę gumową peel-off.

FaceBoom to nowa marka w portfolio firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne. Stworzona w celu uzupełnienia istniejącej gamy produktów do pielęgnacji ciała, oferowanych w ramach brandu BodyBoom, znanego przede wszystkim z cieszących się renomą i popularnością peelingów kawowych. FaceBoom jest kolejnym etapem wzmacniania konkurencyjności firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne i najnowszą dywersyfikacją w celu lepszego dotarcia do młodego, świadomego użytkownika dla którego liczą się zarówno działanie i skład produktu, jak i wartości marki.
Debiutująca na rynku linia kosmetyczna wychodzi naprzeciw potrzebom dziewczyn, które cenią naturalną pielęgnację, ale borykają się z problemami cery odwodnionej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień, lub muszą sobie radzić z potrzebami cery tłustej i mieszanej. Wszystkie receptury zawierającą w swoim składzie od 95 % aż do 99% naturalnych składników. To wegańskie produkty, które poprawią kondycję skóry, przywracając jej równowagę i zapewniając zdrowy, świeży wygląd.
„Kosmetyki FaceBoom to odpowiedź na światowe trendy i potrzeby młodych kobiet, którym zależy na świetnej jakości kosmetykach w przystępnej cenie. Stworzone dla dziewczyn, które w wyrazistym charakterze marki odnajdą cechy, z którymi mogą się utożsamiać. FaceBoom chce inspirować i motywować do działania. Wspierać kobiety pomagając im w odkrywaniu ich naturalnego piękna i budowaniu pewność siebie. Nawiązując do haseł Girl Power oraz tworząc główne hasło marki #PinkPowerGirl chcemy rozbudzać ich wewnętrzną siłę i na wzór komunikacji BodyBoom, będziemy to robili w sposób kreatywny i odważny.
Możliwość wykorzystania potencjału firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne pozwoliło nam zastosować najwyższe standardy jakości w formułach i najnowsze rozwiązania w opakowaniach. Rezultatem jest nowoczesne i ekologiczne podejście do naturalnego piękna – formuły skuteczne, a przy tym bezpieczne dla skóry, produkty łączące modne, przyciągające uwagę wzornictwo z proekologicznymi rozwiązaniami. Ekologiczne tubki i kubeczki, w których kryją się kosmetyki, wyprodukowano w 100% z recyklingowanego materiału. Etykiety są przyjazne środowisku - powstały z BIO folii. A lekkie elementy kartonowe wykonano z papieru, z ekologicznie zarządzanych upraw leśnych. Nadają się one w 100% do recyklingu.” - mówi Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication marek BodyBoom i FaceBoom.
Wszystkie kosmetyki FaceBoom posiadają certyfikaty organizacji: VIVA VEGAN oraz PETA, walczących o prawa zwierząt.
Autorskie formuły kosmetyków kryją się w efektownych, nowoczesnych opakowaniach. Ich wyjątkowa kolorystyka – delikatny róż połączony z modnymi elementami holograficznymi, przemawia do młodych kobiet i wyróżnia FaceBoom na tle dostępnych na rynku kosmetyków naturalnych.
Już teraz kosmetyki FaceBoom dostępne są na www.bodyboom.pl, a od 1 kwietnia pojawią się w ofercie sieci Rossmann i najlepszych drogeriach w całej Polsce.
Komentarze