Partner serwisu

Mniej na reklamę

Kategoria: Z życia branży 2013

Branża kosmetyczna w 2012 roku na reklamę wydała mniej.

Wśród największych reklamodawców 2012 roku znalazły się firmy Procter & Gamble oraz Unilever. Według danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wydały one odpowiednio 476 902 454 zł i 436 149 241 zł. Wyniki te dały P&G trzecią pozycję (za Aflofarmem i PTK Centertel), a Unileverowi piątą (za Polską Telefonią Cyfrową). To jednak mniej niż przed rokiem. Wydatki Procter & Gamble Polska na reklamy w telewizji, radiu i prasie zmniejszyły się o 8,5 proc., a Unilever Polska aż o 29,6 proc. – Unilever szybko reagował na spadającą konsumpcję, m.in. ograniczając portfolio swoich produktów – skomentowała Agnieszka Bogulak-Komorowska dyrektor mediów w Media Group. – Dodatkowo na rynku panuje recesja, która w mediach powoduje deflację. W efekcie reklamy są po prostu tańsze – zauważyła.
 
Źródło: NEWSLETTER WIADOMOŚCI KOSMETYCZNYCH nr 316 (326) 2013

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ