Danger Jones – nowa jakość profesjonalnej i kreatywnej koloryzacji włosów
Peng Partners, polski dystrybutor profesjonalnych produktów fryzjerskich, z dumą przedstawia wyjątkowy brand, który dostępny jest w sprzedaży w profesjonalnych salonach w całym kraju. Danger Jones to marka stworzona przez fryzjerów dla fryzjerów, mająca na celu zrewolucjonizowanie rynku profesjonalnych produktów do koloryzacji. Po raz pierwszy w Polsce została zaprezentowana w listopadzie podczas ekskluzywnego spotkania z udziałem założycieli Dawida i Alexis, w którym uczestniczyła starannie wyselekcjonowana grupa stylistów.
Danger Jones to innowacyjna i kreatywna marka fryzjerska, która powstała w 2023 roku w Los Angeles i szybko zdobyła popularność w ponad 30 krajach, dzięki wysokiej jakości produktom i unikalnemu podejściu do koloryzacji. Narodziła się z pasji do fryzjerstwa oraz wiary w siłę wspólnoty. Danger Jones stawia na współpracę z artystami, tworząc kreatywną społeczność, czym na nowo definiuje funkcjonowanie w świecie fryzjerstwa, w którym często dominują cięcia kosztów i cyfryzacja.
Wyróżnikiem marki są unikalne formuły produktów koloryzacyjnych, stworzone z myślą o stylistach i artystach. Półtrwałe farby do włosów (semi-permanentne) gwarantują wyraziste kolory oraz równomierne blaknięcie. Każdy odcień posiada unikalne opakowanie zaprojektowane przez niezależnych artystów, przypominające plakaty koncertowe i małe dzieła sztuki – zarówno pod względem efektywności, jak i koncepcji. W portfolio marki znajduje się również koloryzująca linia gloss z błyskawicznymi tonerami z bonderami, bestsellerowy rozjaśniacz (do 9 tonów) z łagodzącymi algami oraz produkt do usuwania koloru.
Danger Jones to jednak o wiele więcej niż wysokiej jakości produkty – marka stawia również na edukację branży, organizując wydarzenia i sesje kreatywne dla stylistów na całym świecie. Prezentuje ona kreatywne techniki fryzjerskie, łącząc różne style koloryzacji – od tych odważnych, po ,,codzienne”. Marka kontynuuje również działania związane z modą oraz popkulturą – obecnie pracuje nad filmem dokumentalnym na temat muzyki rockowej.
Unikatowa filozofia marki Danger Jones to zasługa doświadczonych założycieli, którzy od lat związani są z branżą fryzjerską. David i Alexis Thurston stoją między innymi za sukcesem marki Pulp Riot. Po tej zmianie kontynuowali oni jej rozwój aż do 2021 roku. Małżeństwo i partnerzy biznesowi są także właścicielami amerykańskiego salonu Butterfly Loft Salon, który cieszy się uznaniem na całym świecie i zrzesza najlepszych stylistów w branży. Thurstonowie znani są także ze swojej działalności edukacyjnej – często występują w rolach prelegentów i szkoleniowców na wydarzeniach branżowych. W ostatnim czasie wraz ze swoim zespołem odwiedzili także Polskę, co miało związek z soft launchem marki Danger Jones w kraju.
Ekskluzywne wydarzenie dedykowane fryzjerom odbyło się w dniach 4-5 listopada 2024 roku w Luxury Loft w Warszawie. W kreatywnym szkoleniu wzięli udział nie tylko przedstawiciele marki, ale również cenione ekspertki branży fryzjerskiej – mistrzyni balejażu Chrissy Danielle oraz specjalistka od kreatywnych koloryzacji Amanda Diambri. Czterdziestu fryzjerów z Polski i zagranicy miało okazję pracować z produktami Danger Jones, doskonaląc swoje umiejętności w zakresie nowoczesnej koloryzacji. Pod okiem mistrzów stworzyli oni wyjątkowe, naturalne blondy z użyciem superszybkiego i bezpiecznego rozjaśniacza oraz 10-minutowych tonerów gloss, a także eksperymentowali z półtrwałymi farbami, tworząc kreatywne kolory na włosach. Efekty ich pracy zostały uwiecznione na sesji fotograficznej, której zdjęcia są publikowane m.in. na polskim profilu marki na Instagramie. Założyciele podkreślili, że event ten był jednym z czterech tego typu wydarzeń na świecie.
Jak podkreśla Peng Partners, jedyny oficjalny dystrybutor Danger Jones w Polsce, szkolenie to było zapowiedzią oficjalnej premiery marki, która przewidziana jest na początek 2025 roku.
Komentarze