Partner serwisu
17 grudnia 2024

LUÃRE: garderoba kapsułowa dla włosów

Kategoria: Aktualności

Luãre to pierwsza polska luksusowa marka do pielęgnacji włosów, która właśnie debiutuje na rynku. Inspirowana konceptem garderoby kapsułowej, opartym na zasadzie “mniej, ale lepiej”, oferuje wyselekcjonowane kosmetyki do pielęgnacji włosów oraz ponadczasowe akcesoria, wytwarzane ręcznie w Szwajcarii i Francji, które łączą najwyższą jakość z minimalistyczną estetyką.

LUÃRE: garderoba kapsułowa dla włosów

Misją marki jest redefinicja podejścia do pielęgnacji włosów - ułatwienie nawigacji i uproszczenie codziennych wyborów oraz przekształcenie funkcjonalnej rutyny w przyjemny, kompleksowy rytuał, który zadba o kondycję włosów oraz skóry głowy na dłużej.

- Luãre to kapsułowa garderoba dla włosów — mniej produktów, ale za to o najwyższej jakości i czystych, luksusowych składach, które doskonale się uzupełniają. Jak kaszmirowy sweter czy ponadczasowa, wełniana marynarka – ale w pielęgnacji włosów. Zamiast skupiać się na chwilowych efektach, myślimy bardziej ponadczasowo – chcemy wspierać zdrowie włosów na dłużej, oferując holistyczne, harmonijne doświadczenie — mówi Monika Frydrych, założycielka Luãre, wcześniej związana z gigantami branży beauty, fashion i e- commerce: L’Oréal, Zalando, Coty, Douglas.

Kosmetyki Luãre to połączenie najwyższej jakości składników, które zostały wyselekcjonowane z myślą o najlepszych efektach. Wśród głównych substancji aktywnych znajduje się m.in. odżywczy olej Mongongo - jeden z najcenniejszych olejów, uznawany za wschodzącą gwiazdę w pielęgnacji. Jego siłę dopełniają: antyoksydacyjny ekstrakt z brazylijskich superowoców acai, bioferment z bambusa wspierający mikrobiom skóry głowy oraz głęboko nawilżający wyciąg z francuskich alg Pelvetia Canaliculata z wybrzeża Bretanii. Nad każdym produktem czuwał zespół chemików, technologów, kosmetologów, mikrobiologów i farmaceutów, którzy zadbali o doskonałość każdej formuły.

Grzebień, którego stworzenie zajmuje 30 dni

Kosmetyki Luãre są uzupełnione ponadczasowymi akcesoriami do włosów, tworzonymi ręcznie w Szwajcarii i Francji, w manufakturach z ponad 70-letnią tradycją. Każdy element kolekcji powstaje z najwyższej jakości włoskiego acetatu celulozy - naturalnego materiału pozyskiwanego z pulpy drzewnej i kwiatów bawełny - w precyzyjnym, czasochłonnym procesie. Stworzenie jednego grzebienia zajmuje aż 30 dni, co podkreśla nie tylko wyjątkową dbałość o detale, ale także niepowtarzalny charakter i jakość każdego egzemplarza.

- Mówi się, że “handmade is the new luxury”. Zawsze czerpałam ogromną przyjemność z obserwowania rzemiosła, podziwiając czyjś pomysł i fizyczną pracę, wyobrażając sobie dotyk rąk zamknięty w przedmiocie. W naszym codziennym życiu jesteśmy przytłoczeni masową produkcją. Dlatego Luãre to zupełnie nowy rozdział akcesoriów do włosów — celebrujemy sztukę i jakość, jakie niosą ręcznie wykonane przedmioty, tworząc rzeczy, które przetrwają próbę czasu” — mówi Monika Frydrych, założycielka Luãre.

 

Pierwsza kolekcja Luãre

Pierwsza kolekcja marki składa się trzech kosmetyków oraz ośmiu ponadczasowych akcesoriów do włosów:

● The Signature Shampoo: Multifunkcyjny szampon, który skutecznie oczyszcza, intensywnie nawilża i głęboko odżywia włosy, a także dba o równowagę skóry głowy dzięki starannie dobranym biofermentom, prebiotykom i kompleksowi 10 ekstraktów botanicznych. Oparty na łagodnych składnikach myjących.

● The Signature Conditioner: Bogata, multifunkcyjna odżywka do włosów, która zawiera aż 14 cennych ekstraktów roślinnych, aminokwasów, prebiotyków i biofermentów. Odbudowuje strukturę włosów, intensywnie nawilża i nadaje im blasku, zapewniając wyjątkową miękkość i zdrowy wygląd. Idealnie zbalansowana pod kątem równowagi PEH.

The Elixir Hair Oil: Olejek do włosów, który głęboko nawilża, regeneruje, chroni i nadaje blasku. Jego innowacyjna formuła oparta jest na naturalnych alternatywach dla silikonu oraz dziesięciu odżywczych olejkach, w tym oleju Mongongo, abisyńskim, rozmarynowym, z kamelii japońskiej i baobabu.

● The Coastal Comb™: Prawdziwy klejnot wśród grzebieni. Tworzony ręcznie w Szwajcarii z materiału pochodzenia naturalnego w procesie, który trwa aż 30 dni. Idealny do rozczesywania, wczesywania odżywki i masażu skóry głowy stymulującego porost włosów. Dzięki kompaktowemu rozmiarowi będzie świetnym towarzyszem każdej podróży.

● Akcesoria do włosów: Elegancka i delikatna dla włosów alternatywa dla klasycznych gumek: klamry i spinki do włosów tworzone ręcznie we Francji z włoskiego acetatu celulozy oraz jedwabne scrunchies i kokardy, szyte w Polsce, w specjalizującym się w jedwabiu butikowym atelier.

Minimalistyczny design inspirowany naturą

Produkty Luãre wyróżniają się minimalistycznym wyglądem inspirowanym organicznymi kształtami portugalskiego wybrzeża. Miękkie załamania fal, kształt niesionych przez wiatr wydm, faktura piasku i skał oraz stonowane kolory natury znalazły odzwierciedlenie w estetyce i komunikacji marki oraz w jej opakowaniach, które z pewnością będą wyróżniać się na łazienkowej półce.

Zaangażowanie społeczności w tworzenie produktów

Tworzenie produktów Luãre to proces, w którym społeczność odegrała kluczową rolę. Marka od początku swojego istnienia postawiła na współpracę z klientami wierząc, że tylko wspólnie można stworzyć coś naprawdę wyjątkowego. W ciągu pracy nad marką zebrano blisko 1500 opinii od osób, które aktywnie uczestniczyły w badaniach poprzez ankiety i interakcje na mediach społecznościowych. Ich sugestie, pytania i uwagi były podstawą do finalnego kształtu marki – od wyboru produktów, zapachu i opakowań po design i kolorystykę.

- Luãre to marka, która stawia na siłę społeczności. Nasze produkty powstają nie tylko dzięki pracy specjalistów, ale także z inspiracji i informacji zwrotnej od osób, które dzielą się z nami swoimi doświadczeniami. Dzięki tej współpracy każdy produkt jest lepszy, bo tworzony z myślą o prawdziwych potrzebach klientów – dodaje Monika Frydrych.

Pierwsza kampania Luãre

Pierwsza kampania Luãre to esencja minimalizmu i harmonii, które są fundamentem marki. Poprzez nowoczesną estetykę i prostotę ujęć, kampania oddaje charakter współczesnego luksusu, w którym jakość i detal są na pierwszym planie. Autorem zdjęć jest Mateusz Grzelak, znany ze współpracy m.in. z Magdą Butrym i Armani Beauty a za produkcję kampanii była odpowiedzialna Joanna Majkowska z agencji Piazza. Produkty Luãre są dostępne w sklepie internetowym marki: www.luarebeauty.com od 6.12.2024.
Instagram Luãre: https://www.instagram.com/luare.official

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ