Partner serwisu
15 lutego 2022

Hebe wprowadza do sprzedaży konkursowe torby, które „czynią dobro”

Kategoria: Aktualności

Rozstrzygnięcie wyjątkowego konkursu „Odkryj siebie z Hebe”, w którym profesjonalni artyści oraz amatorzy mieli za zadanie zaprojektować́ grafikę̨ będącą interpretacją hasła już za nami. Od dziś na półki wybranych drogerii Hebe trafiła limitowana seria toreb ze zwycięskim projektem grafiki autorstwa Eweliny Gąski, która reprezentuje hasło konkursowe. Część środków ze sprzedaży toreb zostanie przekazana na cele charytatywne.

Hebe wprowadza do sprzedaży konkursowe torby, które „czynią dobro”

Konkurs „Odkryj siebie z Hebe” skierowany był do artystów i grafików – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Zadaniem konkursowym było zaprojektowanie grafiki, której zwycięski projekt pojawił się właśnie na torbach dostępnych w ogólnej sprzedaży w cenie 19,99 zł. Część środków z zakupu toreb zostanie przekazana na cele charytatywne.

Do konkursu zgłoszonych zostało 456 prac, z których 274 spełniło warunki Regulaminu i zostało zakwalifikowane do udziału w konkursie. Podczas obrad, które odbyły się 8 grudnia 2021 r., jury konkursowe podjęło się niełatwego zadania, jakim było wyselekcjonowanie dwunastu prac (metodą głosowania), które przeszły do II etapu konkursu. Ostatecznie udało się wybrać trzy finałowe prace.

Laureatów konkursu wyłoniło jury złożone z wyjątkowych przedstawicieli kultury i sztuki, w którego skład wchodziły: Dominika Wirkowska-Raczkowska – graficzka i dyrektorka artystyczna poczytnych czasopism, związana z Akademią Sztuk Pięknych, Marta Kwiatek – kierowniczka pracowni sitodruku i rysunku w warszawskiej School of Form, Natalia Mikołajek – artystka znana internautom jako „Jadźka”, z bloga graficznego Jadźka Rysuje oraz dwie przedstawicielki Hebe: Magdalena Mularuk – dyrektor marketingu i Cecylia Drzewowska – starszy menadżer ds. marketingu. Patronat nad konkursem „Odkryj siebie z Hebe” objęła School of Form – warszawska szkoła projektowa, która kształci młodych projektantów.

Pierwsze miejsce zdobyła Ewelina Gąska i to jej projekt został nadrukowany na czarnych torbach z drelichu, które już dziś w edycji limitowanej można zakupić w wybranych drogeriach Hebe, w aplikacji oraz na hebe.pl.

Torba niewątpliwie zachwyca swoim nietuzinkowym designem i na pewno zwróci na siebie uwagę. Wytrzymały materiał, piękne kolory i funkcjonalność sprawiają, że produkt sprawdzi się w codziennym użytkowaniu. Dodatkowo, wybierając torby z limitowanej oferty Hebe, przyczyniamy się do wsparcia szczytnego celu charytatywnego, którego szczegóły poznamy już wkrótce.

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ