Marka Refeel uruchamia sklep online i zachęca do bycia jeszcze bardziej eko
Wrocławski startup, który w 2019 roku został laureatem konkursu „Bitwa o startup” organizowanego przez samorząd województwa dolnośląskiego przy okazji kongresu ekonomicznego 365 Timing Economic Congress ruszył ze sprzedażą swoich autorskich produktów z segmentów: chemii gospodarczej oraz kosmetyków myjących. Wszystkie receptury zostały stworzone w oparciu o naturalne składniki. Jednak to system dystrybucji i pakowania jest tym, co ma w głównej mierze pomóc konsumentom w proekologicznych zmianach postaw.
Założyciele Refeel długo poszukiwali na rynku rozwiązań, które pozwolą im samym przestrzegać ekologicznych postaw. Niszę, jaką zaobserwowali w segmencie chemii domowej i kosmetyków myjących postanowili samodzielnie zapełnić. Tak powstał koncept marki, która od podstaw bazuje na ekologicznych rozwiązaniach.
Dotyczy to trzech, najważniejszych jej elementów. Po pierwsze - opracowane w autorski sposób, oryginalne składy produktów, stworzone w oparciu o naturalne składniki, które zapewniają skuteczność i jakość użytkowania. Po drugie - pakowanie samego produktu jak i wysyłek. Odpowiednio wyselekcjonowane, szklane butelki utrzymane są w nowoczesnym designie, który sprawia, że pasują do każdego wnętrza. A przygotowywane dla konsumentów paczki nie zawierają w sobie (plastiku?). Po trzecie - system dystrybucji i zwrotu[1] . Każdy konsument może wybrać dowolną liczbę niezbędnych produktów według własnych upodobań lub skorzystać z opcji rekomendacji - po konsultacji z przedstawicielami marki. Kiedy butelka zostanie opróżniona - wystarczy wykorzystać dołączoną do każdego zamówienia etykietę zwrotu i na koszt Refeel odesłać puste opakowania nadając im drugie życie i otrzymując jednocześnie rabat na kolejne zamówienie.
Wierzymy, że bycie ekologicznym nie musi być trudne, a wygodne rozwiązania zachęcą większą liczbę osób do dbania o naszą planetę. Dlatego chcieliśmy maksymalnie ułatwić konsumentom zakup naszych produktów i zwrot pustych butelek poprzez oferowanie im szerokiego wachlarza opcji wysyłki i zwrotu. - wyjaśnia Jakub Zublewicz, jeden z założycieli Refeel Concept.
W ofercie firmy dostępnych jest 6 produktów. 4 z nich pozostają w kategorii chemii domowej i są to: płyn do naczyń, płyn do mycia łazienki, preparat do szyb oraz podłóg. 2 pozostałe to kosmetyki myjące: żel pod prysznic i mydło w płynie. Wszystkie produkty mają pojemność 500 ml.[2] Aby jeszcze bardziej zachęcić do dbania o środowisko, Refeel Concept promuje ponowne wykorzystanie plastikowych końcówek i niwelowanie śladu węglowego poprzez większe wysyłki jednorazowe. Wszystkie elementy składowe marki powstają w Polsce.
Komentarze