Partner serwisu
13 stycznia 2022

L’Oréal Professionnel Paris rozszerza współpracę z agencją PR

Kategoria: Aktualności

Od stycznia br. kompleksową obsługę działań komunikacyjnych marki L’Oréal Professionnel Paris prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego. Do zadań Big Picture należy między innymi prowadzenie biura prasowego, media i influencer relations oraz działań z zakresu kreowania wizerunku marki.

L’Oréal Professionnel Paris rozszerza współpracę z agencją PR

L’Oréal Professionnel Paris to lider wśród profesjonalnych kosmetyków do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów. Francuska marka, stworzona w 1909 roku przez Eugène Schuellera, współpracuje z najlepszymi fryzjerami z całego świata. Wszystko, co marka robi, sprowadza się do czterech zasad: pionierstwa, profesjonalizmu, skuteczności oraz paryskości. Zasady te kierowane są zarówno do społeczności frzyjerskiej, która jest w sercu marki, jak i konsumentek, dbając o piękno ich włosów i zwiększanie ich pewności siebie. Marka od blisko 30 lat obecna jest na polskim rynku. W jej ofercie znajduje się szeroki wybór kosmetyków profesjonalnych do pielęgnacji włosów, obejmujący szampony, odżywki, maski dostosowane do potrzeb każdego rodzaju włosów, w tym przełomową gamę Metal Detox pozwalającą neutralizować metale wewnątrz włókien włosów oraz zapobiegać ich osadzaniu na powierzchni włosów. To także  profesjonalne produkty do koloryzacji w salonach fryzjerskich oraz produkty do stylizacji, a wśród nich gwiazda: innowacyjna prostownica parowa Steampod.

Marka L’Oréal Professionnel Paris dba o to, aby opakowania produktów były zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju, dobierając starannie najlepsze materiały pozwalające chronić zasoby naszej planety.

W ramach bieżącej współpracy do zadań Big Picture należy opracowanie całościowej strategii działań PR marki, prowadzenie aktywnego biura prasowego, koordynacja współpracy z mediami oraz influencerami. Agencja będzie również odpowiadała za działania z zakresu brand experience oraz realizację projektów i wydarzeń specjalnych.

Współpraca agencji z L’Oréal Professionnel Paris trwa od 2020 r. i dotychczas miała charakter projektowy. W tym czasie zrealizowano wspólnie szereg projektów specjalnych kierowanych zarówno do mediów, jak i influencerów m.in. premiery nowości produktowych oraz współprace z influencerkami marki.

Obecna współpraca została nawiązana od stycznia 2022 r. w wyniku przetargu i ma charakter długofalowy.

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ