True men skin care wchodzi do kolejnej międzynarodowej drogerii
Marka True men skin care debiutuje w czołowej, internetowej drogerii w Europie – MakeUp, co stanowi kolejny krok w budowie międzynarodowej sieci dystrybucji. Wiosną marka otrzymała status paneuropejskiego partnera Amazon Prime, natomiast już w lipcu weszła do sieci sprzedaży Notino, największego sklepu internetowego z perfumami i kosmetykami w Europie. Budowa międzynarodowego brandu to priorytet w ramach trwającej emisji crowdinvestingowej True men skin care.
True™ men skin care to polska marka pielęgnacyjna stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach w każdym wieku. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs S.A, a pomysłodawcą przedsięwzięcia doświadczony biznesmen i twórca marek, Maciej Adamaszek. Pierwsze produkty marki – kremy do twarzy z serii advanced age & pollution defence – zadebiutowały w sprzedaży w styczniu 2021 roku. Kosmetyki True™ men skin care są w 100 proc. wegańskie, nietestowane na zwierzętach, produkowane w Polsce, a surowce i opakowania pochodzą w 100% z UE. W swoim składzie są wolne od olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu. Ponadto wyróżniają się najwyższym dopuszczalnym stężeniem składników aktywnych.
Współpraca z MakeUp to umocnienie marki na europejskim rynku
Strategicznym celem True™ men skin care jest stać się międzynarodowym brandem, wobec czego właściciele marki od samego początku stawiają na dynamiczną ekspansję rynkową poprzez poszerzanie sieci dystrybucji. W cztery miesiące od debiutu, firma uzyskała status paneuropejskiego partnera Amazon Prime – największego sklepu e-commerce na świecie. Dzięki temu, kosmetyki polskiej marki stały się dostępne w 24h od momentu zakupu w Polsce, Niemczech, Austrii, Francji, Szwajcarii, Hiszpanii i we Włoszech, a od końca czerwca również w Wielkiej Brytanii. W lipcu kosmetyki marki True™ men skin care weszły do sprzedaży w Notino. To największa w Europie drogeria internetowa obsługująca 24 kraje, w tym Rosję, która dziennie realizuje ok. 100 tys. zamówień. Umowa z MakeUp, będącą czołową siecią drogerii internetowych w Europie, to naturalny krok w budowie międzynarodowej sieci sprzedaży. Sklep oferuje produkty partnerów do 19 państw, gdzie dysponuje bazą 300 mln aktywnych klientów. Roczna sprzedaż oscyluje na poziomie 50 mln produktów.
- Wejście we współpracę z MakeUp to dla nas kolejne, olbrzymie osiągnięcie. Doskonale wpisuje się w przyjętą przez nas strategię rozwoju opartą na dynamicznej ekspansji zagranicznej i jednoznaczne zaakcentowanie naszych ogromnych aspiracji w obszarze europejskiego rynku kosmetyków dla mężczyzn. Dzięki współpracy z dużymi, zagranicznymi drogeriami docieramy już do klientów w całej Europie. Od początku budujemy międzynarodową markę, ale mamy globalne ambicje. Kolejny krok to wyjście poza kontynent i rozpoczęcie sprzedaży w Ameryce – mówi Maciej Adamaszek, twórca True™ men skin care i prezes FerrumLabs S.A.
W Polsce, marka współpracuje z Topestetic.pl - największym polskim sklepem online, specjalizującym się w profesjonalnej pielęgnacji. Kosmetyki True™ men skin care są w sprzedaży zarówno dla klienta indywidualnego, ale są też dystrybuowane do specjalistycznych salonów kosmetycznych na terenie całego kraju.
Idealny moment – trwa kampania crowdinvestingowa
Umowy z MakeUp, a wcześniej z Notino, nastąpiły w najlepszym możliwym momencie. Spółka FerrumLabs prowadzi w tej chwili kampanię crowdinvestingową w ramach której wyemitowała akcje o łącznej wartości 1,5 mln zł. Rozwój sieci dystrybucji doskonale wpisuje się w określone przed kampanią cele emisyjne, jak rozwój marki, wzrost produkcji i wprowadzenie nowych produktów. Szansa, by współtworzyć perspektywiczny biznes kosmetyków dla mężczyzn trwa do 24 września.
– Działając na rynku kosmetycznym, świadoma i zaangażowana społeczność to ważny filar skutecznie prowadzonego biznesu, toteż pierwsza myślą, przy analizowaniu możliwości wsparcia inwestycyjnego było finansowanie społecznościowe. Od zawsze pragnąłem tworzyć markę True men skin care dla ludzi i z ludźmi. Gorąco zachęcam do współdziałania na perspektywicznym rynku kosmetycznym – dodaje Maciej Adamaszek.
Więcej informacji na temat emisji można znaleźć na stronie: https://emisja.truemenskincare.pl/
Komentarze