Julia Śmigielska pierwszą ambasadorką marki BodyBoom
Pierwsza edycja konkursu mającego wyłonić ambasadorkę marki BodyBoom dobiegła końca. Z setek kandydatek, które podjęły wyzwanie hashtag challenge #TwojaSuperMoc oraz z sukcesem przeszły do 2 etapu konkursu wybrano zwyciężczynię. Nową ambasadorką marki BodyBoom została Julia Śmigielska.
Zasady konkursu były proste – wykorzystując potencjał viralowy TikToka marka BodyBoom zachęciła swoje fanki do udziału, w bazującym na układzie tanecznym, hashtag challenge #TwojaSuperMoc. Z opublikowanych zgłoszeń wyłoniono 3 półfinalistki: Julia Śmigielska @_juliayav_, Julia Jankowska @julciajankowska oraz Weronika Szlazak @weronikaszlazak, które zostały zaproszone do 2 etapu konkursu. Warsztatowy charakter finału akcji pozwolił lepiej poznać dziewczyny i wyłonić pierwszą ambasadorkę marki BodyBoom. Tytuł ten przyznano Julii Śmigielskiej.
„TikTok to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się platform społecznych na świecie, a dla wielu młodych użytkowników pierwszy kanał komunikacji, dlatego jego wybór był dla nas oczywisty. Bardzo wysokie wskaźniki zaangażowania użytkowników TikToka, w tym wyniki zarówno video views, jak i stworzonych w ramach konkursowej akcji materiałów to dowód, że była to słuszna decyzja. Już po pierwszym tygodniu trwania akcji współczynnik wyświetleń materiału promującego zadanie konkursowej przekroczył 128mln, a na dzień dzisiejszy to już ponad 306,5mln. Odnotowaliśmy również bardzo duży wzrost ruchu na stronie konkursu, co było wynikiem zarówno atrakcyjnej nagrody, jak i przemyślanej komunikacji całej akcji.” – mówi Iwona Czopek.
A co sama ambasadorka myśli o wygranej:
„To dla mnie spełnieniem marzeń i wielka motywacja do działania. Jestem po prostu przeszczęśliwa, że mogę współpracować z marką, którą sama uwielbiam! Mam głowę pełną pomysłów, ale to co chciałabym jeszcze raz powtórzyć, bo sama też często o tym zapominam - warto walczyć o własne marzenia, bo nikt za nas tego nie zrobi, a my sami jesteśmy w stanie osiągnąć więcej niż nam się wydaje.”
Pierwszy etap współpracy, którym był udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, Julia ma już za sobą. Efekty będzie można zobaczyć w numerze 10 magazynu Glamour, który ukaże się już we wrześniu.
Jednak dla nowej ambasadorki to dopiero początek rocznej przygody z marka BodyBoom!
Komentarze