Nowa linia naturalnych kosmetyków SuperStar w ofercie marki FaceBoom
Marka FaceBoom poszerza swoją pielęgnacyjną ofertę o nową linię naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy SuperStar. Tworzy ją 5 wegańskich produktów: Masło do oczyszczana i demakijażu, Nawilżająco-rozświetlająca pianka do mycia, Nawilżająco-rozświetlający peeling do twarzy, Nawilżająco-rozświetlający krem do twarzy i pod oczy oraz Witalizująco-rozświetlająca maska w płacie, które działając synergicznie zapewniają skórze zdrowy, promienny wygląd i przywracają jej naturalny blask. FaceBoom SuperStar zadebiutuje na półkach drogerii Rossmann już w maju.
FaceBoom SuperStar to nowa linia naturalnych kosmetyków przeznaczonych do każdego typu cery, w szczególności szarej i pozbawionej blasku.
„Cera pozbawiona blasku, szara, z widocznymi podrażnieniami i oznakami odwodnienia – tak często wygląda nasza cera po zimie. Dlatego tworząc formuły kosmetyków SuperStar skupiliśmy się na naturalnych składnikach roślinnych, które przywracają skórze zdrowy i promienny wygląd. To produkty do codziennej pielęgnacji dla dziewczyn i kobiet, które chcą zadbać o kondycję cery, uzyskując jednocześnie subtelny efekt „glow”. Design opakowań SuperStar nawiązuje do pozostałych kosmetyków FaceBoom, a jednocześnie wyróżnienia się na tle całej kategorii kosmetyków naturalnych. Wybrana kolorystyka – kolor liliowy połączony z modnymi elementami holograficznymi przyciąga uwagę i przemawia do młodych użytkowniczek. To jednak nie wszystko – markę FaceBoom stworzono z myślą o inspirowaniu i motywowaniu dziewczyn oraz kobiet do odkrywania ich wewnętrznej siły i działania. Linia SuperStar nawiązuje komunikacyjnie do głównej idei brandu, stąd hasło „I’m a SuperStar. What is your SuperPower?”, które znajdziemy na każdym opakowaniu kosmetyku. SuperStar chce wspierać dziewczyny pomagając im w budowaniu pewność siebie, w odkrywaniu swoich mocnych stron i skupianiu się na nich. Przekaz ten odnajdziemy również w trwającej aktualnie akcji „Klaps”, w której przedpremierowo w naszych kanałach SM prezentujemy nową linię użytkowniczkom i fankom marki. We współpracy ze znanymi influencerkami, m.in..: @klaudiaowczarek, @aleksandrasosfa czy @weronikahaza pokazujemy, że każda z nas na mocne strony i może być w czymś dobra – warto się tym pochwalić, przełamać tkwiącą w wielu z nas skłonność do zbytniej samokrytyki.”– mówi Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication marek BodyBoom, FaceBoom i BabyBoom.
W skład nowej linii SuperStar wchodzą: Masło do oczyszczana i demakijażu, Nawilżająco-rozświetlająca pianka do mycia, Nawilżająco-rozświetlający peeling do twarzy, Nawilżająco-rozświetlający krem do twarzy i pod oczy oraz Witalizująco-rozświetlająca maska w płacie To kosmetyki, które nawilżą i rozświetlą skórę, nadając jej blask i sprawiając, że cera wygląda na wypoczętą. Wszystkie formuły zawierają od 97% do 99% naturalnych składników. Kosmetyki z linii SuperStar nie zawierają substancji odzwierzęcych i nie są testowane na zwierzętach, co potwierdzają przyznane certyfikaty – Fundacji Viva! oraz międzynarodowy certyfikat PETA, organizacji walczącej o prawa zwierząt.
Podobnie jak w przypadku innych produktów marki FaceBoom tubki, w których kryją się kosmetyki, wyprodukowano w 100% z recyklingowanego materiału. Etykiety są przyjazne środowisku - powstały z BIO folii, a do produkcji kartoników wykorzystano papier z certyfikatem FSC ®.
Kosmetyki będą dostępne w sprzedaży już w maju w drogeriach sieci Rossmann.
Więcej informacji o nowej linii na www.bodyboom.pl i w kanałach SM marki.
Komentarze