Rossmann partnerem OFF CAMERA
11 września rozpoczyna się 13. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA. Patronem jednej z festiwalowych sekcji tematycznych została firma Rossmann.
Tegoroczna impreza, ze względu na Covid-19, została przeniesiona do sieci. Dzięki temu, po raz pierwszy, widzowie w całej Polsce będą mieli szansę poznać repertuar i choć trochę poczuć festiwalową atmosferę.
W festiwalu będzie można uczestniczyć za pośrednictwem platformy streamingowej Player.pl.
OFF CAMERA to aż 15 dni pełnych filmów z całego świata, najciekawszych seriali, spotkań z gwiazdami, niezwykłych koncertów, warsztatów i konkursów. Dla osób, które mimo wszystko najbardziej cenią sobie spotkania na żywo, organizatorzy przewidzieli także wydarzenia offline. Odbędzie się kino samochodowe i kino z okna.
Podczas festiwalu zobaczymy filmy twórców z całego świata wyświetlane w ramach Konkursu Głównego „Wytyczanie drogi” oraz rodzime produkcje, które będą walczyć w Konkursie Polskich Filmów Fabularnych. Zaplanowano także sekcje specjalne: „Między nami kobietami”, „Znowu w drodze”, „Tanie dreszcze?”, „Związki i rozwiązki”, „Panorama”, „Festiwalowe Hity” oraz „Amerykańscy Niezależni”.
Partnerem sekcji „Znowu w drodze” została firma Rossmann.
Dla wielu osób bycie w drodze jest niezwykłym doświadczeniem. Zacierają się tam wszelkie podziały, nie jest ważne pochodzenie, wiek, czy pozycja społeczna. W drodze zawierają się długie przyjaźnie albo nawet rodzą uczucia.
Mimo, że kino drogi to, obok westernu, najbardziej amerykański z gatunków filmowych, to organizatorzy będą chcieli udowodnić, że wyszedł on daleko poza granice Stanów Zjednoczonych. Podczas seansów będzie można dostrzec bogatą symbolikę tego gatunku i zmiany jakie w nim zaszły.
Komentarze