Pielęgnacyjny duet do ust – nowe kosmetyki w portfolio marki FaceBoom
Ontensywnie Odżywczy Peeling do ust Szorstki Smakosz i Intensywnie Nawilżający Balsam do ust Słodki Kusiciel to najnowsza propozycja marki FaceBoom. Wegański duet powstał z potrzeby naturalnej pielęgnacji spierzchniętej i przesuszonej skóry ust, wzbogacając istniejącą linię 7 kosmetyków do twarzy. Oba produkty powstały na bazie naturalnych receptur - zawierają od 95% do 98% składników pochodzenia naturalnego.
Po 6 miesiącach od rynkowej premiery marki FaceBoom, jej asortyment poszerza się o 2 produkty do pielęgnacji ust. Do 7 kosmetyków przeznaczonych do codziennej pielęgnacji twarzy: Pudru Enzymatycznego do Oczyszczania, Oczyszczającej Pianki do Mycia Twarzy, Oczyszczającej Wody Micelarnej, Nawilżająco-Kojącego Hydro Kremu, Matująco-Detoksykującego Kremu, Peelingu Gruboziarnistego i Gumowej Maski Algowej Peel-off dołączył Intensywnie Odżywczy Peeling i Intensywnie Nawilżający Balsam do ust.
W naturalnej recepturze Intensywnie Odżywczego Peelingu do ust Szorstki Smakosz odnajdziemy: olej abisyński, olej babassu i z orzecha brazylijskiego, olej z awokado, masło shea, skrobię ryżową, betainę – naturalny aminokwas o działaniu nawilżającym i łagodzącym, kalaminę – mineralny składnik, która sprzyja regeneracji, działa kojąco i przeciwzapalnie oraz glukozę, która ogranicza odparowywanie wody, a jednocześnie nadaje peelingowi słodyczy. Intensywnie Odżywczy peeling delikatnie złuszczy martwy naskórek, pozostawiając usta gładkie i przygotowane na działanie intensywnie nawilżającego balsamu. Starannie dobrane naturalne składniki balsamu: olej z orzechów babassu, olej z pestek malin, olej z awokado, olej ze słodkich migdałów, oliwa z oliwek, olej kokosowy i masło shea zadbają o dobrą kondycję delikatnej skóry ust, zapewniając jej odpowiednie nawilżenie i odżywienie.
Nowe kosmetyki nie posiadają składników pochodzenia zwierzęcego, co potwierdzają certyfikaty Fundacji Viva Vegan oraz międzynarodowy certyfikat PETA, organizacji walczących o prawa zwierząt. Pojemniczki, w których kryją się wegańskie formuły, wyprodukowano w 100% z recyklingowanego materiału. Etykiety są przyjazne środowisku - powstały z BIO folii. A lekkie elementy kartonowe wykonano z papieru z certyfikatem FSC ®. Dodatkowo nietypowa, trójkątna forma kartoników wyróżnia się na tle innych produktów w danej kategorii, przyciągając uwagę klientów.
„FaceBoom to siostrzana marka BodyBoom, znanej przede wszystkim z różnego rodzaju peelingów do ciała, dlatego tej kategorii produktów nie mogło zabraknąć również w ofercie FaceBoom. Bezpośrednią inspiracją do stworzenia Odżywczego Peelingu i Intensywnie Nawilżającego Balsamu do ust były zapytania od naszych klientek, które szukały naturalnej pielęgnacji, odpowiedniej dla delikatnej i podatnej na przesuszenia skóry ust. Z myślą o nich stworzyliśmy duet, którego połączone działanie gwarantuje efekt synergii – wspiera regenerację skóry, koi podrażnienia, dogłębnie nawilża i odżywia. Na uwagę zasługuje zarówno skład, jak i unikalna konsystencja, przypominająca delikatny jogurt. Balsam rozpływa się pod wpływem ciepłej temperatury, dokładniej pokrywając skórę ust. W zależności od potrzeb możemy go stosować jako balsam lub błyszczyk, pokrywając usta lekką warstwą lub jako maskę - stosując go na noc.”
– mówi Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication marek BodyBoom, FaceBoom i BabyBoom.
Obie nowości FaceBoom dostępne są na www.bodyboom.pl, a od października pojawią się w ofercie sieci Rossmann i najlepszych drogeriach w całej Polsce.
Komentarze