ZEW for men rozszerza swoją dystrybucję o kolejne kraje
– Polska marka kosmetyczna ZEW for men, słynąca ze składników aktywnych takich jak bieszczadzki węgiel drzewny i czarna huba, rozszerza swoją dystrybucję o kolejne kraje europejskie. Od września kosmetyki i akcesoria ZEW for men będzie można kupić m.in. w Niemczech, Austrii, Szwecji, Danii, Belgii, Francji, Holandii oraz we Włoszech korzystając z platformy zakupowej Zalando Beauty.
Naturalne kosmetyki i akcesoria dla mężczyzn pod marką ZEW for men pojawiły się na platformie Zalando Beauty 30.09.2019r. Dzięki temu mieszkańcy kolejnych krajów europejskich będą mogli wypróbować produkty z węglem drzewnym z Bieszczad. Dotychczas kosmetyki i akcesoria marki ZEW for men dostępne były w Polsce – gdzie są produkowane, a także, poprzez lokalnych dystrybutorów,
w Wielkiej Brytanii, Czechach, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Holandii, Finlandii oraz na Cyprze i Słowacji.
ZEW for men swoje produkty kieruje do mężczyzn, poszerzy więc męską ofertę Zalando Beauty, która obejmuje już ponad 1500 męskich produktów kosmetycznych. Z portfolio ZEW for men w sklepie Zalando Beauty będzie można kupić mydła z węglem drzewnym: mydło do brody, mydło do włosów, mydło do golenia, mydło do twarzy i ciała, mydło 3w1, balsam do brody o pojemności 80 ml, cytrusowy olejek do brody, a także bestseller marki – szczotkę do brody z bieszczadzkiego buku.
Dla ZEW for men współpraca z Zalando Beauty jest istotnym momentem w rozwoju międzynarodowej dystrybucji. Producent liczy, że dotrze do szerokiego grona Europejczyków, dla których wysoka jakość i skład kosmetyków odgrywają decydującą rolę przy podejmowaniu decyzji o zakupie.
- Rozbudowanie dystrybucji o kolejne rynki umożliwia nam dotarcie do klientów, którzy dotychczas mogli nie zdawać sobie sprawy z faktu, jak wysokiej jakości produkty dla mężczyzn oferujemy. Oryginalne składniki aktywne pochodzące z dzikich rejonów Polski – węgiel drzewny oraz czarna huba, a także funkcjonalność oraz proste składy naszych kosmetyków to coś, co nas wyróżnia i co chcemy zaoferować także poza granicami Polski. Dzięki rozbudowanej strategii Zalando Beauty oraz zasięgom oferowanym przez platformę, mamy okazję zaprezentować nasze produkty szerszej publiczności, co traktuję jako sukces i szansę na zwiększenie rozpoznawalności marki. Jednocześnie cieszy nas fakt, że jako pierwsza polska firma będziemy mogli zaistnieć wśród marek premium oferowanych przez Zalando Beauty. Dla polskiego klienta będzie to również dodatkowy kanał umożliwiający wygodne zakupy online. – komentuje Marcin Mróz, Head of sales w ZEW for men.
Oferta kosmetyczna na Zalando pojawiła się w Polsce pod koniec roku 2018. Wcześniej była to przede wszystkim platforma kojarzona z markami odzieżowymi i akcesoriami modowymi. Pomysł z rozszerzeniem kategorii o dział urodowy świetnie się sprawdził. Statystyki wskazują, że konsumenci kupując kosmetyki, chętnie wybierają też odzież – i na odwrót. Nic dziwnego więc, że marka ZEW for men, która dynamicznie poszerza swoją ofertę produktową, nawiązała współpracę z pionierem w sprzedaży online.
Producent zapowiada również nadchodzące premiery kosmetyków – warto obserwować ich kolejne poczynania na www.poczujzew.pl
Komentarze