in-cosmetics 2019: BASF wychodzi na przeciw potrzebom konsumentów
Nowe rozwiązania stanowią potwierdzenie kompetencji BASF w dziedzinie substancji czynnych, ochrony przeciwsłonecznej oraz zaangażowania w odpowiedzialną pielęgnację.
Podczas tegorocznej edycji in-cosmetics w Paryżu, która odbywa się w dniach 2-4 kwietnia, marka Care Creations™ należąca do BASF koncentruje się na trendach, takich jak odpowiedzialne życie i niezawodna ochrona przeciwsłoneczna. Oba trendy odzwierciedlają potrzeby konsumentów i wyznaczają kierunki rozwoju branży produktów higieny osobistej. Nowe rozwiązania oferowane przez firmę BASF na podstawie zidentyfikowanych potrzeb nie tylko potwierdzają jej wyjątkowe kompetencje w dziedzinie substancji czynnych i produktów higieny osobistej, ale także stanowią wsparcie dla klientów. Właśnie z myślą o nich BASF śledzi na bieżąco rynek produktów do higieny osobistej i odpowiada na oczekiwania konsumentów.
„Klienci oczekują od coraz bardziej rozdrobnionej branży produktów higieny osobistej czegoś więcej niż tylko doskonałych kosmetyków. Chcą, aby markowi producenci dostrzegali ich indywidualność i oferowali im rozwiązania szyte na miarę. Wspieramy naszych klientów w odkrywaniu własnych historii i kierujemy do nich specjalnie przygotowaną ofertę” – mówi Dirk Mampe, wiceprezes ds. zarządzania działalnością Personal Care Solutions Europe. BASF dzieli stoisko K70 z europejską organizacją dystrybucyjną BTC Europe i prezentuje najnowsze innowacje w branży produktów higieny osobistej, takie jak koncepcje, receptury, a także szereg nowych produktów.
Komentarze