Partner serwisu
25 kwietnia 2018

#CREATEYOURSTYLE - pod tym hasłem Schwarzkopf obchodzi w tym roku 120 urodziny

Kategoria: Aktualności

- #CREATEYOURSTYLE to przede wszystkim indywidualizm i wolność w wyrażaniu siebie – mówi Karolina Markiewicz-Kuskowska, Dyrektor Marketingu Henkel Beauty Care. –  Jako Schwarzkopf inspirujemy do tego, by bawić się stylem, bo każdy z nas jest inny. Do współpracy przy kampanii #CREATEYOURSTYLE zaprosiliśmy ludzi o niepokornych osobowościach, którzy udowodnili, że mają odwagę postawić na swoim. Dlatego właśnie wybór Zuzy i Rafała był naturalny.

#CREATEYOURSTYLE - pod tym hasłem Schwarzkopf obchodzi w tym roku 120 urodziny

Zuza Kołodziejczyk i Rafał Maślak znaleźli się w wąskim gronie SCHWARZKOPFcreators, ambasadorów marki Schwarzkopf na świecie, i reprezentowali Polskę na oficjalnym wydarzeniu celebrującym 120 lat marki w Berlinie.

Zuza Kołodziejczyk jest modelką, zwyciężczynią trzeciej edycji programu Top model – zostań modelką

W wolnym czasie podróżuje i wspiera akcje charytatywne. Rafał Maślak zasłynął jako Mister Poland International 2014, jest modelem, osobowością telewizyjną i gwiazdą mediów społecznościowych.

Mam do Schwarzkopf ogromny sentyment, bo produkty z czarną główką od zawsze były w moim rodzinnym domu. Cieszę się, że mogę być ambasadorką marki, której szamponem babcia myła mi włosy, gdy byłam jeszcze małą dziewczynką

mówi Zuza Kołodziejczyk.

Każdy z nas jest inny, ma inny bagaż doświadczeń, inne marzenia. Chcę inspirować ludzi do eksperymentowania, poszukiwania nowych rozwiązań. To czysta frajda, a jeśli chodzi o włosy, Schwarzkopf daje do tego najlepsze narzędzia

dodaje.

Chciałbym zachęcić wszystkich do bycia sobą i wyrażania siebie, bez względu na to skąd pochodzimy i jak oceniają nas inni. Współpraca ze Schwarzkopf to dla mnie nie tylko niezwykłe wyróżnienie, ale i wyzwanie

przyznaje Rafał Maślak.

Zadbane włosy to nasza wizytówka, dlatego wspólny projekt z liderem w tej dziedzinie stanowi wspaniałe źródło inspiracji

dodaje.

Zuza i Rafał aktywnie wspierają kampanie Schwarzkopf w mediach społecznościowych, a także jako ambasadorzy lokalni reprezentują Polskę w ramach inicjatyw globalnych. Wizerunek Zuzy dodatkowo wspierał pierwszą falę kampanii #CREATEYOURSTYLE - zarówno online, jak i w prasie oraz na materiałach reklamowych w punktach sprzedaży.

źródło: Informacja prasowa
fot. Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ