Wiosenne trendy w makijażu z tutorialami KatOsu dla Super- Pharm
Sieć drogerii Super-Pharm wystartowała z kampanią promującą wiosenne wydanie folderu kosmetycznego – „Piękno i Styl”. Marka do współpracy zaprosiła znaną influencerkę i makijażystkę – KatOsu.
Foldery kosmetyczne to cykliczna, sezonowa oferta drogerii Super-Pharm. Z początkiem każdej pory roku (wiosna, lato, jesień) marka podpowiada i doradza swoim Klientkom w zakresie pielęgnacji i makijażu, prezentuje aktualne trendy i odpowiednie do nich kosmetyki. W tym roku po raz pierwszy do współtworzenia folderu zaproszono eksperta – czołową influencerkę makijażową KatOsu, która przedstawia swoje rekomendacje kosmetyczne na wiosnę 2018, a także opatrzyła oba wydania słowem wstępnym.
Przygotowując naszą ofertę zawsze podążamy za trendami i przedstawiamy je naszym Klientom. Doskonale jednak wiemy, że nikt nie zrobi tego lepiej niż czołowa influencerka. KatOsu na co dzień tworzy piękne makijaże, a teraz, w myśl hasła #pieknoistyl, podpowie jak zadbać o siebie wiosną, jak wydobyć naturalne piękno każdej z nas i jak stworzyć promienny, zgodny z trendami, makijaż. W ten sposób wspólnie przygotujemy się na wiosnę
mówi Dorota Wiaderek, Dyrektor ds. Handlowych i Marketingu w Super-Pharm.
Współpraca z KatOsu to także video content, czyli seria tutoriali, w jakich influencerka krok po kroku podpowiadać będzie, jak wykonać wiosenne makijaże. Zaplanowano również jej interaktywne spotkania z Klientami drogerii na kanałach social mediowych marki.
Podjęłam współpracę z drogerią Super Pharm, bo to dla mnie wspaniała okazja do dzielenia się opiniami o ulubionych kosmetykach z Klientkami drogerii i możliwość prezentacji mojej wizji modnego makijażu. Wiosenna energia niesie ze sobą nowe trendy i chęć zmian, dlatego mam nadzieję, że zainspiruję nasze piękne Polki i przyczynię się do ich metamorfoz
mówi KatOsu.
Komentarze