Iwostin w nowej odsłonie na 10-lecie
Dermokosmetyki Iwostin mają nową identyfikację wizualną.
Zmiana objęła m.in. opakowania, logotyp oraz hasło reklamowe. Jej celem jest odświeżenie wizerunku marki, która świętuje w tym roku 10-lecie obecności na polskim rynku. Celem podjętych działań jest zwiększenie czytelności opakowań i widoczności na aptecznej półce, uspójnienie wyglądu poszczególnych linii przy zachowaniu osobowości marki. W opakowaniach zachowano przewagę białego koloru, charakterystycznego dla dermokosmetyków. Zmieniono czcionkę na bardziej kobiecą i nowoczesną, odświeżeniu uległ również logotyp. Preparaty w nowych opakowaniach będą sukcesywnie pojawiać się na aptecznej półce w ciągu całego 2012 roku. Markę tworzy prawie 100 preparatów i 11 specjalistycznych linii, dostosowanych do konkretnych problemów skóry, takich jak trądzik pospolity, trądzik różowaty, skóra naczynkowa.
Źródło: Newsletter Wiadomości Kosmetycznych, Nr 280