Coty przedstawia sześć nowych zapachów adidas, które pozytywnie wpłyną na Twój nastrój: kolekcja adidas „VIBES”.
Coty wprowadza nową kolekcję zapachów adidas „Vibes”, która jest owocem połączenia wiedzy perfumiarskiej z neuronauką. To nie tylko zapachy, ale także forma wpływania na nastrój, klimat oraz wyrażenia indywidualnego stosunku do świata i życia. Stworzone we współpracy ze światowej sławy twórcami perfum, zapachy z linii „Vibes” powstały z myślą o różnych okazjach, sytuacjach i indywidualnych potrzebach różnych grup użytkowników – od sportowców, którzy korzystają z chwili wolnego w trakcie przerwy między treningami, aż po prowadzących aktywny tryb życia konsumentów śledzących najnowsze trendy w modzie. Wszystko to na podstawie wiedzy na temat wpływu zapachów na ludzkie emocje.
Inspirowana sportowym dziedzictwem marki adidas, kolekcja sześciu wyjątkowych wód perfumowanych (EDP) ma na celu pozytywnie wpływać na nastrój i samopoczucie, jednocześnie wpasowując się w dynamikę współczesnego stylu życia. Każdy flakon oddziałuje kolorem, oddając ruch i dynamiczny charakter marki oraz wzbudza zainteresowanie i emocje zarówno aktywnym sportowcom, jak i śledzącym trendy konsumentom.
W obliczu wszechobecnego dziś pędu, presji i wyzwań, przez które tak trudno nam się zatrzymać i być tu i teraz, kolekcja „Vibes” idealnie wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów i wykracza poza granice tradycyjnej kategorii zapachowej. Wody perfumowane z nowej linii mają pozytywnie wpływać na nasze samopoczucie i podążać za naszym aktualnym nastrojem. WŁĄCZ MOC, WRZUĆ NA LUZ czy ŁAP CHWILĘ – każda okazja ma swój vibe i każdy z zapachów zabierze nas w długą i porywającą zmysłową podróż.
ŁAP CHWILĘ to dwa zapachy: Full Recharge i Happy Feels, które mają wprowadzić odrobinę przygody do codziennego życia i dodać pewności siebie, aby jeszcze lepiej sprostać codziennym wyzwaniom. Full Recharge pozwala na ucieczkę od rutyny dzięki odświeżającym, nutom szałwii muszkatołowej i białej tui. Z kolei Happy Feels zapewnia błogie uczucie szczęścia i beztroski za sprawą pikantnych nut ekstraktu z grejpfruta i kojącego aromatu jaśminu.
W chwilach relaksu i odprężenia warto sięgnąć po wody WRZUĆ NA LUZ, które pomagają w każdej sytuacji być sobą i zachęcają do tego, by celebrować chwile, które mamy dla siebie. Chill Zone tonuje umysł i zmysły dzięki kojącym nutom lawendy i wanilii, wprowadzając w stan relaksu i błogości. Get Comfy z nutami wanilii i mandarynki zapewnia uczucie komfortu i wewnętrznego spokoju.
Gdy żyjemy intensywnie i w ciągłym biegu, z jednej strony potrzebujemy zastrzyku energii, z drugiej twardego stąpania po ziemi i pragmatyzmu. Tu z energetyzującym wsparciem przychodzą zapachy WŁĄCZ MOC : korzenny Energy Drive z nutami kardamonu i różowego pieprzu oraz Spark Up, ze słodką pomarańczą doprawioną szczyptą czarnego pieprzu. Taki zapachowy koktajl dodaje wigoru i pomaga jeszcze lepiej stawiać czoła trudnościom, realizować plany i osiągać kolejne cele.
Każdy z zapachów pozwala wyrazić siebie i podkreślić naszą indywidualną ekspresję. W Energy Drive i Full Recharge odnajdziemy nuty bardziej uchodzące za męskie, zaś w Happy Feels i Spark Up bardziej kobiece. Z kolei Chill Zone and Get Comfy to propozycje unisex.
Aby jeszcze lepiej zaprezentować nowy wymiar zapachów, do promocji „Vibes” marka adidas zaprosiła wyjątkowych ambasadorów. Wśród nich są: znana młodemu pokoleniu piosenkarka Ava Max, utalentowana gimnastyczka Nia Dennis i wschodząca gwiazda lekkoatletyki Sasha Zhoya. Każdy z nich odzwierciedla ducha poszczególnych zapachów i wartości marki. Wibrująca energia Avy, pozytywne nastawienie Nii i niezłomność Sashy doskonale oddają charakter oraz reprezentują różne podejścia i style życia, do których nawiązują zapachy z linii „Vibes”.
Stefano Curti, Chief Brands Officer for Consumer Beauty w Coty mówi: „Przy współczesnym tempie życia często ucieka nam, jak ważne jest to, by celebrować momenty i naprawdę być tu i teraz. Nowa kolekcja adidas „Vibes” wykorzystuje niezwykłą moc zapachów, która pomaga wrócić i na nowo połączyć się ze sobą. Każdy z zapachów z nowej linii pozytywnie wpływa na samopoczucie i poprawia nasz ogólny dobrostan. Łącząc nowatorskie formuły z duchem czasu w Coty nieustannie się rozwijamy i wykraczamy poza granice świata zapachów”.
Kolekcja „Vibes” została stworzona z troską o planetę. Opakowanie w znacznej mierze pochodzi z surowców z recyklingu. Korek powstał w 96% z recyklingowanego plastiku z odzysku, zaś flakon w 25 % z recyklingowanego szkła. Formuła perfum jest wegańska. W procesie produkcji wykorzystano też alkohol z upcyklingu, pozyskiwany z emisji węgla, co oznacza, że dwutlenek węgla zamiast emisji do atmosfery został przetworzony w alkohol.
Zapachy dostępne są w pojemnościach 100 ml, 50 ml i 30 ml, w cenach ustalonych przez dystrybutorów.
Twórcy perfum adidas
Wśród twórców perfum, stojących za kolekcją adidas „Vibes” są: Gabriela Chelariu, Ilias Ermenidis, Fabrice Pellegrin, Emilie Coppermann, Marypierre Julien i Frank Voelkl, którzy mają na swoim koncie współprace z takimi markami jak Calvin Klein, Diptyque i Glossier. Każde z nich odpowiada za jeden z sześciu zapachów: Frank Voelkl za SPARK UP, Fabrice Pellegin za ENERGY DRIVE, Marypierre Julien za HAPPY FEELS, a Emilie Coppermann za FULL RECHARGE. Gabriella Chelariu stworzyła GET COMFY, a Ilias Ermenidis to twórca CHILL ZONE.
Komentarze