Kultowe i innowacyjne
– Wyjątkowość Laboratorium Kosmetycznego AVA to połączenie tradycji z nowoczesnością, trendami, osiągnięciami biotechnologii. Ważna jest dla nas także ekologia – jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, której kosmetyki otrzymały certyfikat ECO-CERT-u. Mamy obecnie siedem certyfikowanych linii. I nie stawiamy tutaj kropki. Warto podkreślić, że mówimy nie tylko o składzie produktu, ale i całym procesie technologicznym – mówi Larysa Dysput-Goławska, prezes Laboratorium Kosmetycznego AVA.
Aldona Senczkowska-Soroka: Laboratorium Kosmetyczne AVA to firma z tradycjami. Jakie wartości są dla was niezmienne?
Larysa Dysput-Goławska: Tradycja jest siłą naszej marki, stoi za nią jakość i profesjonalizm, doświadczenie, pasja i satysfakcja klienta. To są wartości, którymi się kierujemy. Dążenie do nich stanowi spore wyzwanie, ale przez prawie 65 lat obecności na polskim rynkudobrze nam to wychodzi.
Jesteśmy też jedną z najstarszych polskich marek w prywatnym, rodzinnym biznesie, działającą nieprzerwanie od początku istnienia. Marka została założona przez farmaceutkę, moją mamę – wielką pasjonatkę, zakochaną w swojej pracy. To ona wiele lat temu wymyśliła hasło „W zgodzie z naturą”, które funkcjonuje do dzisiaj. Przypomnę, że wiele lat temu nikt jeszcze nie mówił o kosmetykach naturalnych.
Ta tradycja to także przekazywanie firmy kolejnym pokoleniom. W pewnym momencie zaczęłam nią kierować firmą – i nie był to przypadek. Po kilku miesiącach pracy w Laboratorium wiedziałam, że to jest to, co chcę w życiu robić. Teraz do pracy w AVA przygotowuje się moja córka Karolina.
Co was jeszcze wyróżnia na polskim rynku jako markę beauty?
Wyjątkowość Laboratorium Kosmetycznego AVA to połączenie tradycji z nowoczesnością, trendami, osiągnięciami biotechnologii. Do tego dochodzi ekologia – jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, której kosmetyki otrzymały certyfikat ECO-CERT-u już w 2008 r.
Marka AVA jest pionierem ECO BEAUTY w naszym kraju, namy obecnie siedem certyfikowanych linii. I nie stawiamy tutaj kropki. Warto podkreślić, że mówimy nie tylko o składzie produktu, ale i całym procesie technologicznym. Dla tych produktów wymaga się oddzielnych
linii, magazynów, dystrybucji, a także przeprowadzania corocznych audytów. Potwierdzają one, że produkty są rzeczywiście „naturalne” albo „organiczne”.
Tym, co nas wyróżnia, są z pewnością działania badawczo-rozwojowe, na które pozyskujemy dofinansowania unijne. Niektóre z naszych kosmetyków są współtworzymy z jednostkami naukowo-badawczymi. Składy kosmetyków są bogate, a przez to skuteczne, gdyż o to chodzi, żeby przynosiły efekt, a nie tylko obietnicę.
Cały wywiad został opublikowany w wydaniu specjalnym Kierunku Kosmetyki. E-wydanie dostępne TUTAJ
Komentarze