Empire Pharma sp. z o.o. została partnerem branżowym XX Jesiennego Sympozjum Przemysłu Kosmetycznego
Empire Pharma sp. z o.o., polski producent m.in. dostępnych w dystrybucji gabinetowej produktów marki Peel Mission®, wywodzącej się z rynku gabinetowego marki MesoBoost®, dermokosmetyków SOLVERX®, a także popularnych marek Sielanka i BAŚKA, została partnerem branżowym jesiennego wydarzenia.
Firma działa w branży kosmetycznej od blisko 15 lat i wywodzi się z rynku profesjonalnego. Misją Empire Pharma jest dostarczanie konsumentom skutecznych i spersonalizowanych rozwiązań w zakresie pielęgnacji skóry. Innowacje firma czerpie z doświadczenia zdobytego na rynku kosmetyki gabinetowej.
– Nasza wizja biznesowa opiera się na przekonaniu, że rynek kosmetyczny wymaga stałego rozwoju i uruchamiania nowych projektów, inicjowania marek i innowacji. Przez półtorej dekady sukcesywnie włączamy do portfolio nowe brandy i bardzo intensywnie rozwijamy już istniejące. Naszą pierwszą marką było Peel Mission®, następnie powstały nasze marki SOLVERX® i mesoBoost® – mówi Daniel Jan Palonek, prezes Empire Pharma. – Marka SOLVERX® była pierwszą, z którą weszliśmy na rynek inny niż profesjonalny. Zaczęliśmy dystrybucję produktów do aptek, a następnie do drogerii. Kolejnym krokiem było to, by dać klientowi jeszcze bardziej przystępne cenowo produkty. Pojawiły się brandy Sielanka i BAŚKA. Cieszymy się, że nasze marki, strategia zarządzania i rozwoju spotykają się z aprobatą rynku.
Komentarze