Magda Mołek – nową ambasadorką gamy NEOVADIOL od Vichy
Magda Mołek, dziennikarka, gwiazda telewizji i internetu, znana ze swojej umiejętności do słuchania innych, ale i oddawania im głosu do opowiedzenia własnych historii, została ambasadorką gamy NEOVADIOL od VICHY.
Marka ta, poprzez kampanię „Ja się dopiero rozkręcam!” wspiera dojrzałe kobiety, pokazując, że na każdym etapie życia można odkrywać nowe możliwości. Ambasadorka idealnie wpisuje się w misję przyświecającą gamie NEOVADIOL. Magda Mołek dzięki swojej autentyczności i otwartości jest idealną osobą do reprezentowania wartości marki Vichy, a także inspirującym przykładem dla dojrzałych kobiet. Ambasadorka stała się twarzą nie tylko gamy NEOVADIOL, ale również kampanii „Ja się dopiero rozkręcam!”. Ideą tego projektu to promowanie aktywności i spełnienia u kobiet w każdym wieku, podkreślając, że dojrzałość nie oznacza końca tylko nowy początek. Ambasadorka NEOVADIOL staje się głosem, który wspiera kobiety, pomagając im odkryć swoją siłę i pewność siebie w każdym aspekcie życia, niezależnie od wieku.
- Piękno zmian leży w ich zrozumieniu i akceptacji. Ten etap w życiu kobiety to nie koniec, ale początek nowej podróży, nowych doświadczeń, pełnych możliwości i potencjału. Jest to czas, w którym zgłębiamy swoją wewnętrzną mądrość i czerpiemy radość ze zdobytego doświadczenia życiowego. Możemy radzić sobie z wyzwaniami, które towarzyszą dojrzałości i cieszyć się każdym dniem. To mój najlepszy czas. Jestem pełna siły, pewna siebie, a moje decyzje płyną prosto z serca. Mam wiedzę, doświadczenie, nie boję się eksperymentować. Wiem, że najlepsze dopiero przede mną. Z wiekiem ja się dopiero rozkręcam, a o moją skórę dba ekspert – NEOVADIOL od Vichy - komentuje Magda Mołek.
Produkty gamy NEOVADIOL – to pielęgnacja stworzona wspólnie z dermatologami i ginekologami w wyniku 30 lat badań nad wpływem zmian hormonalnych związanych z menopauzą na skórę, działając na 5 oznak starzenia: jędrność, przebarwienia, rozświetlenie, zmarszczki i suchość. W ramach współpracy ambasadorskiej prowadzone będą szerokie działania: TV, outdoor (iluminacja na budynku Warsaw Spire), kampania influencerska, komunikacja na kanałach social media marki Vichy Laboratoires i na kanale Magdy Mołek, a także materiały POS. Za współpracę z ambasadorką odpowiada zespół Vichy ze wsparciem agencji 2koma7, która jest odpowiedzialna również za działania advocacy. Zakup mediów powierzono agencji mediowej Wavemaker. Kreację przygotowała agencja McCANN. Produkcją sesji zdjęciowej i video zajmowała się Truskavka. Za działania media relations odpowiada agencja LoveBrands Group.
Komentarze