Partner serwisu
16 listopada 2023

Weź udział w konferencji dla branży kosmetycznej – Beauty Innovations 4-5 grudnia ONLINE

Kategoria: Aktualności

Konferencja Beauty Innovations od lat na stałe wpisana jest do kalendarza imprez branżowych, a część uczestników to stałe grono, które zawsze jest z nami. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich osób związanych z branżą kosmetyczną: właścicieli i zarządzających firmami produkcyjnymi, usługowymi, konsultingowymi, pracowników laboratoriów, działów badawczych, produkcji, kontroli jakości, R&D, przedstawicieli uczelni wyższych. Rejestracja trwa, a do końca listopada obowiązują niższe ceny

Program
– W tym wydarzeniu stawiamy na merytorykę, chcemy, aby każdy z naszych Uczestników otrzymał porządną dawkę wiedzy w pigułce. Staramy się, aby poruszane tematy obejmowały najświeższe doniesienia z branży, problemy, z którymi na co dzień borykają się firmy i próby znalezienia jakiegoś sprytnego rozwiązania – mówi Kaja Bernasińska, Koordynatorka Konferencji Beauty Innovations.

Podczas tej edycji zostaną poruszone takie tematy, jak:

Zastosowanie ekstraktu z nasion żywotnika (Thuja occidentalis), korzenia rdestu wielokwiatowego, kofeiny oraz oleju z czarnuszki w preparatach do pielęgnacji i koloryzacji włosów, Katarzyna Grużewska (MARION Sp. z o.o.)

Greenwashing w przemyśle kosmetycznym – jak sobie z nim radzić? Monika Blezień - Ruszaj (BeautyEko)

Podróbki produktów kosmetycznych jako naruszenia praw własności przemysłowej – jak się przed nimi ustrzec, jakie działania podjąć i jak ochronić swój produkt już na granicy? Marta Krzyśków-Szymkowicz (SZYMKOWICZ Patent and Trademark Attorneys)

Ocena hipoalergiczności w świetle zmian dotyczących alergenów, Ewelina Drelich

Złote standardy bezpieczeństwa w stylizacji paznokci. Najnowszy przewodnik techniczny Kosmetycznych, Marta Wiąckowska, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego

Pielęgnacja skóry w wybranych jednostkach chorobowych. Aspekt prawny komunikacji produktu kosmetycznego, Paweł Wojtanowski

Zielona komunikacja przyszłości, Karolina Chojnacka, PSPKD | Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego

Social media a produkty kosmetyczne – trendy, o których nikt nie mówi, a wpływają na sukces wdrożenia kosmetyku, Magdalena Kaczanowicz (Racjapielęgnacja)

Opakowanie kosmetyku filarem trwałości i bezpieczeństwa produktu kosmetycznego, Magdalena Garbolińska (GBA POLSKA)

Marta Pawłowska (ACC Assessment Consulting Chemicals)

Magdalena Wasiak (ACC Assessment Consulting Chemicals)

Import i eksport kosmetyków - co nam się bardziej opłaca? Łukasz Miernik (MPR Labs)

Jak tu pięknie...śmierdzi, Magdalena Majcher, LaQ Natural&Vegan Cosmetics

Mikrokapsułki w kosmetyce, Agnieszka Idźkowska, Micro Capsules Factory

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ