Weź udział w konferencji dla branży kosmetycznej – Beauty Innovations 4-5 grudnia ONLINE
Konferencja Beauty Innovations od lat na stałe wpisana jest do kalendarza imprez branżowych, a część uczestników to stałe grono, które zawsze jest z nami. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich osób związanych z branżą kosmetyczną: właścicieli i zarządzających firmami produkcyjnymi, usługowymi, konsultingowymi, pracowników laboratoriów, działów badawczych, produkcji, kontroli jakości, R&D, przedstawicieli uczelni wyższych. Rejestracja trwa, a do końca listopada obowiązują niższe ceny
Program
– W tym wydarzeniu stawiamy na merytorykę, chcemy, aby każdy z naszych Uczestników otrzymał porządną dawkę wiedzy w pigułce. Staramy się, aby poruszane tematy obejmowały najświeższe doniesienia z branży, problemy, z którymi na co dzień borykają się firmy i próby znalezienia jakiegoś sprytnego rozwiązania – mówi Kaja Bernasińska, Koordynatorka Konferencji Beauty Innovations.
Podczas tej edycji zostaną poruszone takie tematy, jak:
Zastosowanie ekstraktu z nasion żywotnika (Thuja occidentalis), korzenia rdestu wielokwiatowego, kofeiny oraz oleju z czarnuszki w preparatach do pielęgnacji i koloryzacji włosów, Katarzyna Grużewska (MARION Sp. z o.o.)
Greenwashing w przemyśle kosmetycznym – jak sobie z nim radzić? Monika Blezień - Ruszaj (BeautyEko)
Podróbki produktów kosmetycznych jako naruszenia praw własności przemysłowej – jak się przed nimi ustrzec, jakie działania podjąć i jak ochronić swój produkt już na granicy? Marta Krzyśków-Szymkowicz (SZYMKOWICZ Patent and Trademark Attorneys)
Ocena hipoalergiczności w świetle zmian dotyczących alergenów, Ewelina Drelich
Złote standardy bezpieczeństwa w stylizacji paznokci. Najnowszy przewodnik techniczny Kosmetycznych, Marta Wiąckowska, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
Pielęgnacja skóry w wybranych jednostkach chorobowych. Aspekt prawny komunikacji produktu kosmetycznego, Paweł Wojtanowski
Zielona komunikacja przyszłości, Karolina Chojnacka, PSPKD | Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego
Social media a produkty kosmetyczne – trendy, o których nikt nie mówi, a wpływają na sukces wdrożenia kosmetyku, Magdalena Kaczanowicz (Racjapielęgnacja)
Opakowanie kosmetyku filarem trwałości i bezpieczeństwa produktu kosmetycznego, Magdalena Garbolińska (GBA POLSKA)
Marta Pawłowska (ACC Assessment Consulting Chemicals)
Magdalena Wasiak (ACC Assessment Consulting Chemicals)
Import i eksport kosmetyków - co nam się bardziej opłaca? Łukasz Miernik (MPR Labs)
Jak tu pięknie...śmierdzi, Magdalena Majcher, LaQ Natural&Vegan Cosmetics
Mikrokapsułki w kosmetyce, Agnieszka Idźkowska, Micro Capsules Factory
Komentarze