BANDI PROFESSIONAL po raz kolejny zostało partnerem Akcji "Dotykam-Wygrywam"
Firma stworzyła produkt do codziennej pielęgnacji skóry piersi, który ma zwiększać częstotliwość samobadania się Polek.
Październik to miesiąc uznawany na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. BANDI PROFESSIONAL po raz kolejny zostało partnerem Akcji "Dotykam-Wygrywam" której celem jest uświadamianie kobiet jak ważna jest profilaktyka i samobadanie piersi.
W Polsce, w porównaniu do innych krajów, rak piersi częściej diagnozowany jest w późniejszych stadiach. Około 41 proc. pacjentek dostaje diagnozę na wczesnym etapie, a unijna średnia wynosi 51 proc. (raport OECD „Health at a glance. Europe 2022”).
Firma BANDI PROFESSIONAL na swoich portalach zaznacza, że zwiększenie świadomości wśród Polek i regularność w wykonywaniu samobadań piersi jest niezmiernie istotne.
źródło: bandi.pl
Komentarze